wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Frågan är om man ska skaffa till wii eller ps2. Visserligen billigare på ps2 men till wii antar jag att internet blir en fördel plus att jag e mer aktiv med mitt wii än ps2 numera.. Får väl se :) När ska det släppas?Det släpps till höst i år. Oktober är planerat. Köp det till Wii, annars kan du inte ladda ner låtar som folk har gjort respektive lägga ut låtar som du själv har gjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Ska GH3 gitarren funka till GH4? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 ja det gör den nog för det är samma serie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Ska GH3 gitarren funka till GH4?Ja, de har sagt det, men det är nog ganska oklart än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Ska GH3 gitarren funka till GH4?Ja, de har sagt det, men det är nog ganska oklart än. Ok men jag ska ändå köpa med gitarr, då har jag två :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 11 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Samma här, jag ska köpa settet och så har jag 2 gitarrer :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg