Xynthiar Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 ser lite fejk ut, men man vet aldrig :P dom har ju trots allt redan planerat in vilka expansioner som ska komma... lika bra att se vad ni tycker :P http://img440.imageshack.us/img440/1458/leakednextwowexpansionvb6.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Vet du varför den ser fejk ut? För att du har klippt ihop den i Photoshop... Just nu jobbar Blizzard med "WoW - Wrath of the Lich King", kommer ut i år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 lol, jo jag vet det, jag har inte klippt ihop den i photoshop, tror du jag orkar lägga tid på att fejka skit? det fanns dessutom en anledning till att jag skrev "en annan wow expansion redan påbörjad?" Blizzard har planerat vilka expansioner som ska komma redan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Detdär är så fejk som bara går. Sådär kommer inte ens beta se ut.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 ja den ser rätt fejk ut... det skrev jag också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Det kommer komma flera expansion efter WOTLK men du kan inte mena att du tror att dehär är en av dom? Dedär är nån som har dratt ut några warlock skills och klippt in dom i paint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Det kommer komma flera expansion efter WOTLK men du kan inte mena att du tror att dehär är en av dom? Dedär är nån som har dratt ut några warlock skills och klippt in dom i paint.Och med det låser jag tråden då den bara leder till en "bilden är fake"-diskution.Kom med riktig fakta innan ni lägger upp massa bilder på inklippta warlock talents. Kan du länka till en pålitlig källa så låser jag upp tråden. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg