DiRtY Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Tja, har precis formaterat min hårdisk och har lagt in all min musik igen, men nu har jag glömt hur man gör så att media playern lägger sig ner längst ner på skärmen, aså det den gör när man trycker ner den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Högerklicka på aktivitetsfältet Gå in på verktygsfält och bocka i Windows Media Player Nu ska du kunna ha den där nere när du minimerar spelaren :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Högerklicka på aktivitetsfältet Gå in på verktygsfält och bocka i Windows Media Player Nu ska du kunna ha den där nere när du minimerar spelaren :) tack,det behövde jag också veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 21 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Högerklicka på aktivitetsfältet Gå in på verktygsfält och bocka i Windows Media Player Nu ska du kunna ha den där nere när du minimerar spelaren :) ok tusen tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.