bazti Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Hej jag undrar om någon vet något bra playstation3-paket. Berätta gärna lite om spelen som ingår och vilken affär och vilekt pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 köp den med gta 4 kostar runt 3999:- i de flesta affärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 21 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Du menar väl 4990 eller 4490? Inte sett GTA paket i affärerna då Metal Gear Solid 4 släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Köpte mitt på Mediamarkt i Sisjön/Göteborg, fick konsollen + Ratchet & Clank: ToD + Uncharted: Drakes Fortune för... 4900 kr tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 21 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Köpte mitt på Mediamarkt i Sisjön/Göteborg, fick konsollen + Ratchet & Clank: ToD + Uncharted: Drakes Fortune för... 4900 kr tror jag... Ok, sett att Game har ett PS3 + Uncharted + Valfritt spel, där warhawk/heavnly sword med mera går att välja. För 4990, är det ett ok pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Ja, men det paketet som Mediamarkt har, med Ratchet and Clank ToD och Uncharted verkar bättre. Båda de är roliga. Men Heavenly Sword och Warhawk är inte lika kul. Enligt min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Ja, men det paketet som Mediamarkt har, med Ratchet and Clank ToD och Uncharted verkar bättre. Båda de är roliga. Men Heavenly Sword och Warhawk är inte lika kul. Enligt min åsikt.håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 21 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Ja, men det paketet som Mediamarkt har, med Ratchet and Clank ToD och Uncharted verkar bättre. Båda de är roliga. Men Heavenly Sword och Warhawk är inte lika kul. Enligt min åsikt.håller med! Jag gillade Heavenly Sword starkt när jag testade det hos min kompis, sen till Uncharted kan det nog vara skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Jaja, gör som du vill. Man ska ju välja det som är roligast! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 21 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Jaja, gör som du vill. Man ska ju välja det som är roligast! :D Så klart, men fler förslag välkommnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Uncharted är ju skit kul, sen vet jag inte om Warhawk är kul men troligtvis ett spel jag kommer köpa. Har hört att enda nackdelen med spelet är att det bara går att köra Online, så det är säkert ett väldigt bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 22 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Uncharted är ju skit kul, sen vet jag inte om Warhawk är kul men troligtvis ett spel jag kommer köpa. Har hört att enda nackdelen med spelet är att det bara går att köra Online, så det är säkert ett väldigt bra spel. Ok , men de flesta är överenns om att uncharted är ett bra spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.