Hoppa till innehåll

Gratis Game Card?


Angelo
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...

läs lite innan ni ska bli sura och klaga, det finns ett alternativ som heter resuriction eller hur man stavar på acoount sidan (återupplivning) om man tipsar en kompis att börja spela igen får man 1 eller 2 månader gratis kommer inte ihåg precis vad som stog men det finns med på den sidan man byter lösenord

för att använda scroll of ressurection så måste accountet i fråga ha varit "offline" dvs att han inte ska ha haft ett aktivt gamecard på 6månader.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

läs lite innan ni ska bli sura och klaga, det finns ett alternativ som heter resuriction eller hur man stavar på acoount sidan (återupplivning) om man tipsar en kompis att börja spela igen får man 1 eller 2 månader gratis kommer inte ihåg precis vad som stog men det finns med på den sidan man byter lösenord

för att använda scroll of ressurection så måste accountet i fråga ha varit "offline" dvs att han inte ska ha haft ett aktivt gamecard på 6månader.

 

Nej, man måste bara ha cancelat sin subscription, vilket blizzard ser som att sluta spela - jag gjorde det för att åka till egypten två veckor, och då blev jag spammad med frågor som typ "Why are you cancelling your account "?!?!?!" " sen lite sorgligt som "Expansion" och "Real life" =p
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

Det går inte att stjäla ett gamecard. För när man köper ett gamecard, aktiveras koden i affären av EB Games eller vart man nu köper det ifrån. Så att stjäla ett är bara slöseri på tid.

vad snackar du om? du köper ett gamecard och sen går tillbaka och säger att det inte funka så får du ett nytt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det går inte att stjäla ett gamecard. För när man köper ett gamecard, aktiveras koden i affären av EB Games eller vart man nu köper det ifrån. Så att stjäla ett är bara slöseri på tid.

eeh, skulle inte tro de, du menar att när dom scannar den så känner den av koden i gamecardet sen skickar till Blizzard och säger att nån köpt den och att den kommer användas snart och får bara användas en gång?

 

Det är ju säkert en dator som sätter i ett random Game card i paketet, en annan som stänger det och en annan som skickar vidare de på bandet till en bil som kör ut de till affärerna, sen i affärerna sätter dom etiketter, så det är omöjligt att veta vilken kod som är i vilken box.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

läs lite innan ni ska bli sura och klaga, det finns ett alternativ som heter resuriction eller hur man stavar på acoount sidan (återupplivning) om man tipsar en kompis att börja spela igen får man 1 eller 2 månader gratis kommer inte ihåg precis vad som stog men det finns med på den sidan man byter lösenord

 

för att använda scroll of ressurection så måste accountet i fråga ha varit "offline" dvs att han inte ska ha haft ett aktivt gamecard på 6månader.

 

Nej, man måste bara ha cancelat sin subscription, vilket blizzard ser som att sluta spela - jag gjorde det för att åka till egypten två veckor, och då blev jag spammad med frågor som typ "Why are you cancelling your account "?!?!?!" " sen lite sorgligt som "Expansion" och "Real life" =p

 

Accountet måste ha vart inaktivt i .. tror det e 6 veckor.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

läs lite innan ni ska bli sura och klaga, det finns ett alternativ som heter resuriction eller hur man stavar på acoount sidan (återupplivning) om man tipsar en kompis att börja spela igen får man 1 eller 2 månader gratis kommer inte ihåg precis vad som stog men det finns med på den sidan man byter lösenord

 

för att använda scroll of ressurection så måste accountet i fråga ha varit "offline" dvs att han inte ska ha haft ett aktivt gamecard på 6månader.

Nej, man måste bara ha cancelat sin subscription, vilket blizzard ser som att sluta spela - jag gjorde det för att åka till egypten två veckor, och då blev jag spammad med frågor som typ "Why are you cancelling your account "?!?!?!" " sen lite sorgligt som "Expansion" och "Real life" =p

 

Accountet måste ha vart inaktivt i .. tror det e 6 veckor.

 

90 Dagar, exakt. Men jag har faktiskt, ärligt talat, hört att det är så som jag sa.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Finns ett sätt att få ett gratis gamecard på, och det är ganska enkelt. Det är att gå till http://www.wowgamecardpoints.info och registrera sig. Sedan gå till medlem och tjäna poäng, sedan är det bara att bjuda in vänner till sajten tills du har 350 poäng och kan hämta ut ditt gamecard!

 

Har själv använt mig utav detta för att få ihop 3-4 gamecard så man har!!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...