NuTc4sE Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 (redigerat) Berätta om ni spelar smod, era bästa smod uplevelser/moments o.s.v Redigerat 22 Juni 2008 av NuTc4sE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Vore bättre om du förklarade vad Smod är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 (redigerat) Laddade ner det för 1 timme sen. Ska testa alla mods som jag har laddat hem idag :P Jag kan inte använda moddar till HL2 då jag inte har HL2 till Steam :( Funderar på att köpa HL2 paketet via Steam. Men jag kan ju inte bettala på dom sätten dom använder sig av :'( Jag har beställt Orange Box nu via webhallen istället. Varför finns inte Maestro kortet med någon stans? :'(. Mastercard finns, men inte Maestro. Det är ju knappt någon skillnad... Men, men,när boxen har kommit så kan jag spela moddar. weeeeeee :D Redigerat 26 Juni 2008 av TheDarkElf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg