Hoppa till innehåll

Den Nya Wow Death Knight


Tilvas
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjena alla med wotlk till wow wrath of the lish king...kan man bara gör en deatknight el´ler kan man ha 100 stycken måste man ha en gubbe över lvl 55 för att göra en deth knigt? för jag har en lvl 55 rogue och kan man göra en horde deth knight för min är alliance och kan man göra en på en annan server om man har en lvl 55 på emerald dream?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena alla med wotlk till wow wrath of the lish king...kan man bara gör en deatknight el´ler kan man ha 100 stycken måste man ha en gubbe över lvl 55 för att göra en deth knigt? för jag har en lvl 55 rogue och kan man göra en horde deth knight för min är alliance och kan man göra en på en annan server om man har en lvl 55 på emerald dream?

WOTLK har inte ens kommit ut än..

Du måste vara lvl 80 och göra en lång quest chain för att kunna vara Death knight. Det är vad jag har läast iaf. Lvl 80 kan du bli när du har köpt WOTLK, vilket kmr ut i slutet på sommaren skulle jag kunna tro.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

Det räcker att du har en karaktär över leveln 55, då kan du göra hur många death knights du vill. dock bara en death knight per server.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Ifuckyouass

Tjena alla med wotlk till wow wrath of the lish king...kan man bara gör en deatknight el´ler kan man ha 100 stycken måste man ha en gubbe över lvl 55 för att göra en deth knigt? för jag har en lvl 55 rogue och kan man göra en horde deth knight för min är alliance och kan man göra en på en annan server om man har en lvl 55 på emerald dream?

WOTLK har inte ens kommit ut än..

Du måste vara lvl 80 och göra en lång quest chain för att kunna vara Death knight. Det är vad jag har läast iaf. Lvl 80 kan du bli när du har köpt WOTLK, vilket kmr ut i slutet på sommaren skulle jag kunna tro.

 

Han menar alphan..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok men om man gör en på varje server så behöver väl man inte ha en ny lvl 55 på den servern isåfall om man inte behöver det ska jag gå över till en pvp server och ni va väldigt snabba på att skriva tack det tog bara typ en kvart så fick jag alla svar tack för allt :lol: MVH Lukas

 

här komem ren fråga till vet ni nån anning om när det nya wow kommer eller kan gissa till nåt bra :medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena alla med wotlk till wow wrath of the lish king...kan man bara gör en deatknight el´ler kan man ha 100 stycken måste man ha en gubbe över lvl 55 för att göra en deth knigt? för jag har en lvl 55 rogue och kan man göra en horde deth knight för min är alliance och kan man göra en på en annan server om man har en lvl 55 på emerald dream?

WOTLK har inte ens kommit ut än..

Du måste vara lvl 80 och göra en lång quest chain för att kunna vara Death knight. Det är vad jag har läast iaf. Lvl 80 kan du bli när du har köpt WOTLK, vilket kmr ut i slutet på sommaren skulle jag kunna tro.

 

Nej, det är fastställt att man inte kommer att behöva göra en questchain för att låsa upp Dk. Man behöver heller inte vara lvl 80, bara 55. Btw så kommer Wotlk i November som tidigast, men kan även skjutas upp igen.

Redigerat av Pineapple
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...