oddy Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Tänkte på en sak nu. Varför försöker inte spelbolagen tillverka miljövänliga spelkonsoller? Jag menar, det finns ju jättemånga olika miljöbilar och det verkar rätt populärt att tillverka miljövänliga bilar. Så varför inte med spelkonsoller? Ifall spelkonsollerna vore miljövänliga så skulle mera föräldrar låta sin barn köpa spelkonsoller tror jag. Bara min åsikt. Tror inte miljövänliga konsoller skulle fungera då det antagligen skulle li jätedyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 De behöver inte göra maskinerna helt miljövänliga på en gång. ett litet steg i taget bara för varje ny konsoll elr nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 (redigerat) Tänkte på en sak nu. Varför försöker inte spelbolagen tillverka miljövänliga spelkonsoller? Jag menar, det finns ju jättemånga olika miljöbilar och det verkar rätt populärt att tillverka miljövänliga bilar. Så varför inte med spelkonsoller? Ifall spelkonsollerna vore miljövänliga så skulle mera föräldrar låta sin barn köpa spelkonsoller tror jag. Bara min åsikt. Jo jag håller med dig. Visserligen hadde det varigt jättebra med miljövänliga konsoller, men skulle prestandan och kvaliteten vara lika bra?. Och priset hur många 1000 lappar skulle det höjas med? Redigerat 23 Juni 2008 av 9400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Tänkte på en sak nu. Varför försöker inte spelbolagen tillverka miljövänliga spelkonsoller? Jag menar, det finns ju jättemånga olika miljöbilar och det verkar rätt populärt att tillverka miljövänliga bilar. Så varför inte med spelkonsoller? Ifall spelkonsollerna vore miljövänliga så skulle mera föräldrar låta sin barn köpa spelkonsoller tror jag. Bara min åsikt. Varför skulle föräldrar låtar barn köpa spelkonsoller om dom var miljövänliga???? Kanske Miljö partister då dom slåss för miljön...onT:längtar gör man självklart men blir skit dyrt så blir en Gibson Les Paul istället tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Tänkte på en sak nu. Varför försöker inte spelbolagen tillverka miljövänliga spelkonsoller? Jag menar, det finns ju jättemånga olika miljöbilar och det verkar rätt populärt att tillverka miljövänliga bilar. Så varför inte med spelkonsoller? Ifall spelkonsollerna vore miljövänliga så skulle mera föräldrar låta sin barn köpa spelkonsoller tror jag. Bara min åsikt. Varför skulle föräldrar låtar barn köpa spelkonsoller om dom var miljövänliga???? Kanske Miljö partister då dom slåss för miljön...onT:längtar gör man självklart men blir skit dyrt så blir en Gibson Les Paul istället tror jag Varför skulle föräldrar inte låta barnen köpa miljövänliga konsoller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Tänkte på en sak nu. Varför försöker inte spelbolagen tillverka miljövänliga spelkonsoller? Jag menar, det finns ju jättemånga olika miljöbilar och det verkar rätt populärt att tillverka miljövänliga bilar. Så varför inte med spelkonsoller? Ifall spelkonsollerna vore miljövänliga så skulle mera föräldrar låta sin barn köpa spelkonsoller tror jag. Bara min åsikt. Varför skulle föräldrar låtar barn köpa spelkonsoller om dom var miljövänliga???? Kanske Miljö partister då dom slåss för miljön... onT:längtar gör man självklart men blir skit dyrt så blir en Gibson Les Paul istället tror jag Varför skulle föräldrar inte låta barnen köpa miljövänliga konsoller? Shit, Trips sluta missuppfatta allt !. Han menar varför skulle föräldrarna låta barnen köpa dem bara för att de är miljövänliga och inte vanliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Föräldrarna tycker väl att det är bättre att deras barn har miljövänliga saker? Bättre för miljön och så. Då tror jag att det skulle köpas mer konsoller & då skulle ju företagen tjäna mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aplesos Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Ja det är klart de tycker men de är fortfarande inte så jätte possitiva åt att deras barn spelar TV - spel hela dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Ja det kommer nog att dröja ett tag innan någon ny konsol kommer ut. Dem hinner ju knappt att andas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Ja det kommer nog att dröja ett tag innan någon ny konsol kommer ut. Dem hinner ju knappt att andas!Ja, Xbox 360 kommer nog förhoppningsvis att vara populär flera år framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.