Hoppa till innehåll

Xbox 720


Tygger

Rekommendera inlägg

Tänkte på en sak nu.

 

Varför försöker inte spelbolagen tillverka miljövänliga spelkonsoller? Jag menar, det finns ju jättemånga olika miljöbilar och det verkar rätt populärt att tillverka miljövänliga bilar. Så varför inte med spelkonsoller?

 

Ifall spelkonsollerna vore miljövänliga så skulle mera föräldrar låta sin barn köpa spelkonsoller tror jag.

 

Bara min åsikt.

Tror inte miljövänliga konsoller skulle fungera då det antagligen skulle li jätedyrt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte på en sak nu.

 

Varför försöker inte spelbolagen tillverka miljövänliga spelkonsoller? Jag menar, det finns ju jättemånga olika miljöbilar och det verkar rätt populärt att tillverka miljövänliga bilar. Så varför inte med spelkonsoller?

 

Ifall spelkonsollerna vore miljövänliga så skulle mera föräldrar låta sin barn köpa spelkonsoller tror jag.

 

Bara min åsikt.

Jo jag håller med dig. Visserligen hadde det varigt jättebra med miljövänliga konsoller, men skulle prestandan och kvaliteten vara lika bra?. Och priset hur många 1000 lappar skulle det höjas med?

Redigerat av 9400
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte på en sak nu.

 

Varför försöker inte spelbolagen tillverka miljövänliga spelkonsoller? Jag menar, det finns ju jättemånga olika miljöbilar och det verkar rätt populärt att tillverka miljövänliga bilar. Så varför inte med spelkonsoller?

 

Ifall spelkonsollerna vore miljövänliga så skulle mera föräldrar låta sin barn köpa spelkonsoller tror jag.

 

Bara min åsikt.

Varför skulle föräldrar låtar barn köpa spelkonsoller om dom var miljövänliga???? Kanske Miljö partister då dom slåss för miljön...

onT:längtar gör man självklart men blir skit dyrt så blir en Gibson Les Paul istället tror jag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte på en sak nu.

 

Varför försöker inte spelbolagen tillverka miljövänliga spelkonsoller? Jag menar, det finns ju jättemånga olika miljöbilar och det verkar rätt populärt att tillverka miljövänliga bilar. Så varför inte med spelkonsoller?

 

Ifall spelkonsollerna vore miljövänliga så skulle mera föräldrar låta sin barn köpa spelkonsoller tror jag.

 

Bara min åsikt.

Varför skulle föräldrar låtar barn köpa spelkonsoller om dom var miljövänliga???? Kanske Miljö partister då dom slåss för miljön...

onT:längtar gör man självklart men blir skit dyrt så blir en Gibson Les Paul istället tror jag

 

Varför skulle föräldrar inte låta barnen köpa miljövänliga konsoller?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte på en sak nu.

 

Varför försöker inte spelbolagen tillverka miljövänliga spelkonsoller? Jag menar, det finns ju jättemånga olika miljöbilar och det verkar rätt populärt att tillverka miljövänliga bilar. Så varför inte med spelkonsoller?

 

Ifall spelkonsollerna vore miljövänliga så skulle mera föräldrar låta sin barn köpa spelkonsoller tror jag.

 

Bara min åsikt.

Varför skulle föräldrar låtar barn köpa spelkonsoller om dom var miljövänliga???? Kanske Miljö partister då dom slåss för miljön...

onT:längtar gör man självklart men blir skit dyrt så blir en Gibson Les Paul istället tror jag

 

Varför skulle föräldrar inte låta barnen köpa miljövänliga konsoller?

 

Shit, Trips sluta missuppfatta allt !. Han menar varför skulle föräldrarna låta barnen köpa dem bara för att de är miljövänliga och inte vanliga?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...