addeB Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 vet nån nåt ställe där jag kan köpa bara expansionen? över allt jag har tittat finns bara vanliga och game of the year. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 vet nån nåt ställe där jag kan köpa bara expansionen? över allt jag har tittat finns bara vanliga och game of the year. Du laddar ned från Marketplace. It's the only way, så länge man inte spelar på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 vet nån nåt ställe där jag kan köpa bara expansionen? över allt jag har tittat finns bara vanliga och game of the year. Du laddar ned från Marketplace. It's the only way, så länge man inte spelar på PC. Nej, Den finns på game till 360 jag kan ta foto på den om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 vet nån nåt ställe där jag kan köpa bara expansionen? över allt jag har tittat finns bara vanliga och game of the year. Du laddar ned från Marketplace. It's the only way, så länge man inte spelar på PC. De har släppt en version som kallas 'GOTY'. Där finns spelet med + expansionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 (redigerat) vet nån nåt ställe där jag kan köpa bara expansionen? över allt jag har tittat finns bara vanliga och game of the year. Du laddar ned från Marketplace. It's the only way, så länge man inte spelar på PC. De har släppt en version som kallas 'GOTY'. Där finns spelet med + expansionerna. Har du läst addeB's inlägg? Han undrar om man kan köpa enbart expansionen i butik. Redigerat 27 Juni 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 vet nån nåt ställe där jag kan köpa bara expansionen? över allt jag har tittat finns bara vanliga och game of the year. Du laddar ned från Marketplace. It's the only way, så länge man inte spelar på PC. De har släppt en version som kallas 'GOTY'. Där finns spelet med + expansionerna. Har du läst addeB's inlägg? Han undrar om man kan köpa enbart expansionen i butik. Ah, sorry. Missade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Där jag bor kan man köpa expansionen separat de har 2-3 exemplar av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Där jag bor kan man köpa expansionen separat de har 2-3 exemplar av den. Till PC troligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Där jag bor kan man köpa expansionen separat de har 2-3 exemplar av den. Till PC troligen. Nej till 360 jag kan ta foto om ni vill ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Där jag bor kan man köpa expansionen separat de har 2-3 exemplar av den. Till PC troligen. Nej till 360 jag kan ta foto om ni vill ? Okej, men kommer du inte se skum ut om du står inne i en affär och fotar spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Där jag bor kan man köpa expansionen separat de har 2-3 exemplar av den. Till PC troligen. Nej till 360 jag kan ta foto om ni vill ? Okej, men kommer du inte se skum ut om du står inne i en affär och fotar spel? Nej, Jag känner dem som jobbar på EbGames handlar där regelbundet, Tror inte att de har något emot det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.