Firecracker Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Hejsan! Söker ett program som har verktyg som underlättar om man ska göra en ritning på något. T.ex vill jag att om man gör en rektangel ska man kunna skriva in att den är 30cm bred och 21.5cm hög(bara ett exempel). Jag vill alltså ha ett lättarbetat sådant program. Det får gärna vara freeware Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Hejsan! Söker ett program som har verktyg som underlättar om man ska göra en ritning på något. T.ex vill jag att om man gör en rektangel ska man kunna skriva in att den är 30cm bred och 21.5cm hög(bara ett exempel). Jag vill alltså ha ett lättarbetat sådant program. Det får gärna vara freeware Ikea Room Planner fast tror inte du vill göra ett rum. Annars vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Hejsan! Söker ett program som har verktyg som underlättar om man ska göra en ritning på något. T.ex vill jag att om man gör en rektangel ska man kunna skriva in att den är 30cm bred och 21.5cm hög(bara ett exempel). Jag vill alltså ha ett lättarbetat sådant program. Det får gärna vara freeware Ikea Room Planner fast tror inte du vill göra ett rum. Annars vet jag inte Det finns ju olika cad program. Sök på cad på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Autocad skulle jag gissa på, använde det programmet mycket när man gick i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.