VanHooters Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 DonaldDuck: Du behöver väl inte överreagera så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Lägg ner för f*n Duck! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 LÄGG NER SJÄLV ******** jag överreagerar för att ni bara säger emot >.< vem tror ni ha spelat mer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Jag köpte Diamond på realease datumet så håll inte på att säga att du har spelat längre än någon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 LÄGG NER SJÄLV ******** jag överreagerar för att ni bara säger emot >.< vem tror ni ha spelat mer? Pms?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 (redigerat) [Edit] Redigerat 29 Juni 2008 av IceZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Jag köpte Diamond på realease datumet så håll inte på att säga att du har spelat längre än någon500 speltimmar senast jag kollade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Just nu har jag bara 283 , men jag har börjat om 2 andra gånger Den förste hade jag kanske 300 spel timmar och på den sista jag hade 350-400 spel timmar :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Bara för man spelar mycket betyder det inte att man är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 MEN FÖR h*lvete DET GÅR INTE Och vad kallar du detta då? http://archives.bulbagarden.net/w/upload/8/8d/Spr_4d_493-Unknown.png Detta är en sprite av en Arceus med typen ???. Den lades in i spelet, troligtvis för att förhindra att spelet kraschar. Ingen har listat ut hur man får tag i den, eftersom det finns ingen plate som får Arceus att bli denna typ. (självklart) Källa: Bulbapedia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 MEN FÖR h*lvete DET GÅR INTE Och vad kallar du detta då? http://archives.bulbagarden.net/w/upload/8/8d/Spr_4d_493-Unknown.png Detta är en sprite av en Arceus med typen ???. Den lades in i spelet, troligtvis för att förhindra att spelet kraschar. Ingen har listat ut hur man får tag i den, eftersom det finns ingen plate som får Arceus att bli denna typ. (självklart) Källa: Bulbapedia jag har inte sagt att den finns, det gör den men man kan ändå inte få tag på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Bara för man spelar mycket betyder det inte att man är bäst.Instämmer helt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg