CrazyBarrie Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 (redigerat) Hejsan! Ja nu var det dags för SOTW #2, och jag bestämer mig för att ta Arakos förslag på tema. Tema: Anime/Manga Storlek: Valfri Man får gärna komma med förslag till nästa SOTW också ;) (genom PM helst) Röstningen startar på fredag! Skicka in :D 5/10 Bidrag än så länge! Redigerat 26 Juni 2008 av Contox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Yippie! Okey börjar med en nu, kan det vara allt inom manga, d.v.s pokémon o.s.v. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 23 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Yippie! Okey börjar med en nu, kan det vara allt inom manga, d.v.s pokémon o.s.v. ?ja allting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 ska man skicka bilden via PM eller i ett inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 23 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 ska man skicka bilden via PM eller i ett inlägg?pm ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Yaay! Manga :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 har skickat in mitt bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Inte för att verka helt korkad men hur skickar jag bilder i PM? Det finns så att man kan skicka en bild länk men då måste man först ladda upp bilden, finns det inget annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Inte för att verka helt korkad men hur skickar jag bilder i PM? Det finns så att man kan skicka en bild länk men då måste man först ladda upp bilden, finns det inget annat sätt? Du lägger upp bilden på imagehack, sedan så kopierar du länken som kommer upp, sen går du in på PM skriver;[img.]adressen[/img.] (utan . ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Inte för att verka helt korkad men hur skickar jag bilder i PM? Det finns så att man kan skicka en bild länk men då måste man först ladda upp bilden, finns det inget annat sätt? Du lägger upp bilden på imagehack, sedan så kopierar du länken som kommer upp, sen går du in på PM skriver;[img.]adressen[/img.] (utan . ). Tack för ditt svar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Inte för att verka helt korkad men hur skickar jag bilder i PM? Det finns så att man kan skicka en bild länk men då måste man först ladda upp bilden, finns det inget annat sätt? Du lägger upp bilden på imagehack, sedan så kopierar du länken som kommer upp, sen går du in på PM skriver; [img.]adressen[/img.] (utan . ). Tack för ditt svar ;) Inga problem. Så nu har jag skickat in en :P Åker bort imorgon så jag får väll hoppas på det bästa :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.