BLITZFREEDOME Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Hej. Idag köpte jag Roller Coaster 3. Först gick det bra och så, men sen så kunde jag bara inte zooma in och ut och kan inte röra på "kameran". Men jag kan högerklicka och röra mej, men då går det så snabbt. Har jag råkat trycka in något elr? TAcksam För Svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Har du ställt om kamrainställningarna på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 23 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Det bara hände något, men ska jag kanske installera om det? Off Topic: Hur gör man vatten? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Ja, du får nog installera om spelet. Du använder vattenverktyget som ligger under Terrängverktyg. Och sen klickar du bara där du vill ha vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 23 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Ok, har installerat om spelet nu, och kameran funkar, men jag vet inte hur man gör vatten. Gör som du säger men får inget vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Aaa... Nu har jag kommit på. Mitt vatten syns inte. ser bara gräs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Det är typ genomskinligt. Om du vill se om du har vatten, så prova att ta en person och släppa ner honnom i 'vattnet'. Simmar han, så är det vatten, annars är det gräs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Va tråkigt att det e osynligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Det går att ändra i inställningarna. Det heter typ 'reflekterande vatten' eller nått. Det var länge sen jag spelade det spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 25 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Naee... Det fanns inget som hette det. Jag har det på engelska också. Och har i stort sätt tryckt på alla knapparna i "graphic"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.