knadi Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 (redigerat) ¨kan man på not sätt spela online utan lämna in sitt konto? :blink: ´Min pappa läger inte in sitt eller mamma ..... Redigerat 24 Juni 2008 av knadi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Konto? Typ bankomatkorts koden och så? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Jag tror bara du kan ladda ner ett fåtal demon utan live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Jag tror bara du kan ladda ner ett fåtal demon utan live. Du måste ha live för att kunna ladda ner demon Det går inte annars. Men vissa demon måste man ha guld-live för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knadi Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 (redigerat) Jag tror bara du kan ladda ner ett fåtal demon utan live. Du måste ha live för att kunna ladda ner demon Det går inte annars. Men vissa demon måste man ha guld-live för. jag kan va live men alsså köra mot andra... man moste lägga ner sitt bank konto ju och det är det som är det stora problemet <_< vill ju ha gamer tag Konto? Typ bankomatkorts koden och så? Japp. hur ? :huh: Redigerat 24 Juni 2008 av knadi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Man kan ju betala genom att köpa live kort från affärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Konto? Typ bankomatkorts koden och så? Japp. hur ? :huh: Köp live kort från affärerna. Ca 500:- för ett års guld-live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Deni3ru Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Kontonummret är endast till för att verifiera att du är en riktig person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.