Hoppa till innehåll

Vad Saknar Du Mest Här På Fuska.se


Gäst ADRIAN_93
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 173
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är besviken på att 70% av forumet stavar som 7 åringar, och att 90% av alla trådar är frågor. Varför inte bara göra en Officiell frågetråd i varje del? Det skulle säkerligen minska antalet onödiga inlägg, som "Onödig tråd", "Rapporterad" eller "Noob". Sedan behövs aktivare Moderatorer, när man skickar in nyheter ska man inte behöva vänta ett dygn för att få godkännande. Och att det ska behöva vara ovanligt att det är 2 moderatorer Online samtidigt, är bara helt sjukt.

 

Officiella Frågetrådar! Aktivare Moderatorer! Mognare medlemmar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Overkill

Mm, men vad spelar det för roll? Det är ju inte särskilt ansträngande att använda sig av stavningskunskaperna som man redan har.

Dom som stavar dåligt kanske inte har fått så bra stavningskunskaper.

(Nej, jag har inte heller så bra stavning ibland)

 

Även om det finns såna skitstörande inlägg som f*n är oläsbara.

Så har väl dom fortfarande rättighet att vara här...

Redigerat av Overkill
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag saknar är Debatt :( :angry:

 

Just nu faller alla trådar till botten av allmänt och dör ut fort, tidigare kunde en och samma tråd ligga upp i flera veckor, nu ligger den uppe en halv dag sen försvinner den ner. Varför debatt togs bort fattar jag inte, kunde ju ha legat som ett subforum eller nåt? Plus man fick mycket mer seriösa svar när det var en egen del av forumet, nu blir det en hel del onödiga (och ogenomtänkta svar :( ).

 

Soad_token

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm, men vad spelar det för roll? Det är ju inte särskilt ansträngande att använda sig av stavningskunskaperna som man redan har.

Dom som stavar dåligt kanske inte har fått så bra stavningskunskaper.

(Nej, jag har inte heller så bra stavning ibland)

 

Även om det finns såna skitstörande inlägg som f*n är oläsbara.

Så har väl dom fortfarande rättighet att vara här...

 

Visst, jag kan förstå att vissa har problem med att stava. Men vissa som är 13-15 bör ha lärt att kunna stava en antal meningar ordentligt.

 

Visst, dom får vara här, men när det kommer hundratals inlägg om dagen som har felstavningar i sig så börjar man undra. Drar man sig till forum för att man har stavningproblem? Om jag var från ett annat land och kom till detta forum skulle jag börja undra om alla i Sverige har gigantiska stavningproblem.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm, men vad spelar det för roll? Det är ju inte särskilt ansträngande att använda sig av stavningskunskaperna som man redan har.

Dom som stavar dåligt kanske inte har fått så bra stavningskunskaper.

(Nej, jag har inte heller så bra stavning ibland)

 

Även om det finns såna skitstörande inlägg som f*n är oläsbara.

Så har väl dom fortfarande rättighet att vara här...

 

Visst, jag kan förstå att vissa har problem med att stava. Men vissa som är 13-15 bör ha lärt att kunna stava en antal meningar ordentligt.

 

Visst, dom får vara här, men när det kommer hundratals inlägg om dagen som har felstavningar i sig så börjar man undra. Drar man sig till forum för att man har stavningproblem? Om jag var från ett annat land och kom till detta forum skulle jag börja undra om alla i Sverige har gigantiska stavningproblem.

 

Stavningsfel är inte särskilt allvarligt. Om nån t ex stavar skulle med ett l så fattar man ju vad den som skrivit det menar. Men om man däremot stavar häst med ko så är det ju skillnad. Redigerat av Sportzer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Saknar när det fortfarande hette fuskarna :rolleyes: Då var alla trevliga och glada, P12:orna bettede sig och stavade som nutidens P15, alltså inga oseriösa skitinlägg som man får se överallt idag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...