Hoppa till innehåll

Redigering


Jack93
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej. Redigerar ni era filmer/bilder? Jag älskar att redigera mina filmer. :P

 

Vad använder ni för program?

Laddar ni upp era filmer på t.ex Youtube? Isåfall länka gärna!

Hur länge har ni redigerat?

Vad har ni för digital-/system-/filmkamera?

 

Jag använder mig att After Effects och har redigerat filmer sen ett och ½ år tillbaka.

Har nån skräpkamera från JVC och har börjat ladda upp filmer på Youtube sen en månad tillbaka.

Har mest skräp där men min senaste film blev ganska bra: http://www.youtube.com/watch?v=_bZH1AOZIE8

 

Svara gärna! Är grymt nyfiken! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ADRIAN_93

Hej. Redigerar ni era filmer/bilder? Jag älskar att redigera mina filmer. :P

 

Vad använder ni för program?

Laddar ni upp era filmer på t.ex Youtube? Isåfall länka gärna!

Hur länge har ni redigerat?

Vad har ni för digital-/system-/filmkamera?

 

Jag använder mig att After Effects och har redigerat filmer sen ett och ½ år tillbaka.

Har nån skräpkamera från JVC och har börjat ladda upp filmer på Youtube sen en månad tillbaka.

Har mest skräp där men min senaste film blev ganska bra: http://www.youtube.com/watch?v=_bZH1AOZIE8

 

Svara gärna! Är grymt nyfiken! :D

Hej du, ja jag lägger också upp youtubefilmer använder programet sony vegas pro 8!

Använder ingen speciell kamera just nu använder mest hypercam för att spela in tutorials på datorn!

Min youtubesida e http://www.youtube.com/user/Addepspfan93.

Titta gjärna in någon gång!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

After effects är väl i och för sig ett program för digitala effekter snarare än redigering. Men det kanske funkar till både och. :)

 

Använder personligen Vegas 8 och har en hyfsad Sony digital8 kamera. Har dock inte tankat upp något på youtube, men har väl hållit på och klippt semesterfilmer i bra många år. Först analogt, sedan digitalt via dator så fort vi skaffade en PC och en digital videokamera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ADRIAN_93

nico får jag fråga dig en sak jag har ett problem i vegas 8 jag kan inte hitta den här som brukar komma upp när man ska lägga till text.

Jag får upp själva rutan men jag kan inte hitta hur jag ska kunde redigera texten inne i rutan.

Hade för mig att man gick in på generated media men det funkar inte längre jag får panik snart!

Vet du hur man gör förut när man skulle lägga till text så poppade det upp direkt vad man skulle skriva men inte längre!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

After effects är väl i och för sig ett program för digitala effekter snarare än redigering. Men det kanske funkar till både och. :)

 

Använder personligen Vegas 8 och har en hyfsad Sony digital8 kamera. Har dock inte tankat upp något på youtube, men har väl hållit på och klippt semesterfilmer i bra många år. Först analogt, sedan digitalt via dator så fort vi skaffade en PC och en digital videokamera.

Jag tycker After Effects uppfyller alla behov vid både digitala effekter och redigering, men man tycker ju olika.

I alla fall, du borde börja ladda upp lite på Youtube, det är kul. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...