Gäst Stopp Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Jag undrar om det går att ha två användare på samma e-mailadress? :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Skulle inte tro det efter som man inte får ha två användare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Om det inte är till för eget syfte får man. Har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stopp Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Vi har bara en e-post adress och min bror vill vara med här på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 skaffa en till mail då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stopp Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 skaffa en till mail då? ORKA DET! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Om det inte är till för eget syfte får man. Har jag hört.Men PM:a en mod/admin om hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stopp Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Om det inte är till för eget syfte får man. Har jag hört.Men PM:a en mod/admin om hjälp. OKEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 skaffa en till mail då? ORKA DET! :angry: Det är väl inte så himmla svårt? Han får göra ett eget mailkonto, om han nu vill bli med. Kan ha inte göra ett eget mailkonto, så är fuska ingenting för honnom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Vad jag vet får man inte ha samma e-post då risken är ganska stor att man är samma användare då. Att göra en e-post idag går väldigt fort, en rekomendation är att göra en och regga en användare på fuska.se med den nya e-post adressen. För mer exakt information kan du skicka ett PM till admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.