Hoppa till innehåll

Servrarna Nere


Rekommendera inlägg

Ja, som de sa, s4 kommer jue idag och alla servrarna är nere. Men kan någon av er logga in? Blizz sa 11.00 at de kan vara klara, men en halvtimme senare är dom tydligen inte det, Samma sak för er eller kan ni logga in?

Nej inte ännu. 11:40 men nån här skrev typ: vafan 13:00? vet inte vart han fick de ifrån för för mig får jag ingen ruta till vänster som säger nått, men gissar att det är då som servrarna ska komma online, men det kan ju vara fel i patchen osv så dom var tvungen att skjuta fram de, 2 timmar utan wow kanske är bra för folk :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, som de sa, s4 kommer jue idag och alla servrarna är nere. Men kan någon av er logga in? Blizz sa 11.00 at de kan vara klara, men en halvtimme senare är dom tydligen inte det, Samma sak för er eller kan ni logga in?

Nej inte ännu. 11:40 men nån här skrev typ: vafan 13:00? vet inte vart han fick de ifrån för för mig får jag ingen ruta till vänster som säger nått, men gissar att det är då som servrarna ska komma online, men det kan ju vara fel i patchen osv så dom var tvungen att skjuta fram de, 2 timmar utan wow kanske är bra för folk :P

 

Rätta mig om jag har fel men jag tror de var samma sak när 2.4 kom ut. Det har iaf hänt nyligen för mej me.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag kommer inte heller in på wow-eu. Waz Up? Jag kan logga in men det finns bara Bloodscalp för mig och den går inte att Connecta till för den är Offline.

 

Kanske ska man E-Maila Blizzard om dom är nere längre?

 

asså.. ganska onödigt, Tror nog dom vet de och eftersom det är en patch och inte bara vanlig maintence så tar de säkert längre, precis som 2.4 som Thehammer sa, det är ju bara att spela Need For Speed: Most Wanted medans :P

 

ja tror ja har det. är inte usa/england whatever 1timme före oss.. anyway då ska ju servrarna gå online 12.00

Ne det är paris time, varför england eller usa om det är EU servrar :P aja men överlev i 1 timme och 8 min till så får vi se då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, jag kommer inte heller in på wow-eu. Waz Up? Jag kan logga in men det finns bara Bloodscalp för mig och den går inte att Connecta till för den är Offline.

 

Kanske ska man E-Maila Blizzard om dom är nere längre?

asså.. ganska onödigt, Tror nog dom vet de och eftersom det är en patch och inte bara vanlig maintence så tar de säkert längre, precis som 2.4 som Thehammer sa, det är ju bara att spela Need For Speed: Most Wanted medans :P

 

läs min åsikt som ja skrev precis innan du skrev pl0x.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

klockan är nu 12.10 och funkar inte ännu, men du säger ju att england är en timme före oss men fortfarande är ju game time samma som i svergie samma som i paris där dom har sina kontor (om jag kommer ihåg rätt) man får väl hoppas att det är 13.00 som gäller då ...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kom in på sidan nu, jag kollade på Realm List och detta kom först...

 

Realm News

 

Weekly Maintenance, 24/06

 

This Wednesday there will be a scheduled maintenance. Please note that all European realms will be offline from 05:00 until 11:00, Paris time (CEST).

 

Some realms will be undergoing extended maintenance. The following realms will be offline from 3:00 until 11:00, Paris time (CEST): Alonsus, Anachronos, Bronze Dragonflight, Burning Steppes, Darkmoon Faire, Darkspear, Kor'gall, Lightbringer, Molten Core.

 

Thank you for your patience and understanding.

 

Arena Season 4 and item purchase

When Arena Season 4 starts Wednesday, June 25, new PvP items will be introduced. Please make sure to carefully check the items before purchase so that you do not spend your points on the wrong ones.

Update: the maintenace for all realms has been extended to 13:00.

Redigerat av IroN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...