VirreN Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 När jag slår in fusk så funkar det ej...kan nån förklara varför??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 (redigerat) Det är nå task med dom. Vad är de som inte funkar? Var skriver ni in dom? Ge mig fakta så ska jag försöka fixa det... Redigerat 24 Mars 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nitronisse Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Jag vill inte vara taskig men en del verkar vara lite inkompetenta.. Fuska har ju bra fusk men engelska fuska sidor är 10000000 gånger bättre men man måste ju kunna lite engelska också.. För mig funkar fusken som jag har tagit från G**e*******.com jag vill inte berätta sidan en liten hemlighet!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VirreN Skrivet 25 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 snälla säg den...lr säg åtminstone nå bra fusk o hur ma gör...snälla,du hjälper en behövande.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 (redigerat) Det vore bättre om du svarade på min fråga Virren. Var du skriver in dom osv... Var det i Main menu? Redigerat 25 Mars 2004 av Dannie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg