Clown Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Hur kommer man förbi Sudowoodo i Pokémon Crystal?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 På emerald så behöver man i alla fall en vattenkanna.Har du(finns det någon på crystall)vattenkanna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Japp, vattenkanna behövs där också. Går att fixa i Goldenrod. Eller nåt kommer inte ihåg riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 du klarar 3:dje gymmet, som ligger i goldenrod city, sen går du nordöst om gymmet in i ett hus, där får du en vattenkanna typ "squirlbottle" eller nått heter den. använd den på sudowoodo för att möta honom. tips är att fånga honom, eftersom han bara finns i ett ex. annars dödar du honom bara. när du har fångat honom eller besegrat honom kan du fortsätta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 jag fångade honom. fast det var på Guld men än sen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Fångade honom också, men har tröttnat på honom sen lvl 24. Han är lvl 20 när man fångar honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 jag har tränat upp min till lvl. 85 med dessa attacker: Rock throw Rock slide Strength Earthquake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg