Gäst EDOBEM Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Har startat en ny gubbe och har tänkt maxa mercantile, (Seed-Neus tränar gratis när man gjort den questen)hur får man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Har startat en ny gubbe och har tänkt maxa mercantile, (Seed-Neus tränar gratis när man gjort den questen)hur får man den? Skulle okså vilja veta hur man gör. Men jag vet hur du maxar heavy och light armor på 1h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Har startat en ny gubbe och har tänkt maxa mercantile, (Seed-Neus tränar gratis när man gjort den questen)hur får man den? Skulle okså vilja veta hur man gör. Men jag vet hur du maxar heavy och light armor på 1h. jag vill också veta ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Först måste du prata med hennes dotter, och sedan Seed-Neus själv. Vänta någon dag eller så och prata med Seed-Neus igen. Då ger hon dig questen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Har gjort det, ska pröva igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 ja fattar inte väms, vart är den där dottern? och vart är seed-neus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Seed-Neus(Argonian) är ägaren till affären Northern Goods & Trade och dottern är den som börjar snacka med en i Chorrol och vill ha en vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Seed-Neus(Argonian) är ägaren till affären Northern Goods & Trade och dottern är den som börjar snacka med en i Chorrol och vill ha en vän. Okej, Var i Chorrol hittar man dottern, Och ligger hennes pappas äffär i Imperial city Market district? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Seed-Neus(Argonian) är ägaren till affären Northern Goods & Trade och dottern är den som börjar snacka med en i Chorrol och vill ha en vän. Okej, Var i Chorrol hittar man dottern, Och ligger hennes pappas äffär i Imperial city Market district? Dottern kommer oftast till dig, annars hänger hon runt Northern Goods & Trade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Nej, affären är i Chorrol och Seed-Neus är en tjej :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Hon ger dig inte gratis träning vad jag minns, man får bara lite plus i Mercantile av att klara questet. Men jag kan ha fel. För att få questet ska du prata med Darhma (eller nåt sånt, det är dottern) och sedan vänta ett tag. Du kommer kunna höra folk prata om dotterns försvinnande när det hänt. Då kan du gå till Seed-Neus och få questet. Eller så kan du börja det genom att helt enkelt ta dig till Hackdirt, söder om Chorrol (håll utkik på kompassen), och börja snoka runt. Ett tips när du väl är igång är att hitta hennes dagbok, som finns i ett av rummen på ovanvåningen av innen i Hackdirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Tror jag skall föröka mig på Questen senare ikväll ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.