Hoppa till innehåll

Oblivon, Questen Med Hackdirt...


Gäst EDOBEM

Rekommendera inlägg

Har startat en ny gubbe och har tänkt maxa mercantile, (Seed-Neus tränar gratis när man gjort den questen)hur får man den?

Skulle okså vilja veta hur man gör. Men jag vet hur du maxar heavy och light armor på 1h.

 

 

jag vill också veta ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst EDOBEM

Seed-Neus(Argonian) är ägaren till affären Northern Goods & Trade och dottern är den som börjar snacka med en i Chorrol och vill ha en vän.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Seed-Neus(Argonian) är ägaren till affären Northern Goods & Trade och dottern är den som börjar snacka med en i Chorrol och vill ha en vän.

Okej, Var i Chorrol hittar man dottern, Och ligger hennes pappas äffär i Imperial city Market district?

 

Dottern kommer oftast till dig, annars hänger hon runt Northern Goods & Trade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hon ger dig inte gratis träning vad jag minns,

man får bara lite plus i Mercantile av att klara questet.

Men jag kan ha fel.

 

För att få questet ska du prata med Darhma (eller nåt sånt, det är dottern)

och sedan vänta ett tag. Du kommer kunna höra folk prata om dotterns försvinnande

när det hänt. Då kan du gå till Seed-Neus och få questet. Eller så kan du börja det genom att helt

enkelt ta dig till Hackdirt, söder om Chorrol (håll utkik på kompassen), och börja snoka runt.

 

Ett tips när du väl är igång är att hitta hennes dagbok, som finns i ett av rummen på ovanvåningen

av innen i Hackdirt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...