addeB Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Skrivet 26 Juni 2008 jaha den Questen var en av dem första jag klara ;P Citera
Gäst EDOBEM Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Skrivet 27 Juni 2008 Hon ger dig inte gratis träning vad jag minns, man får bara lite plus i Mercantile av att klara questet. Men jag kan ha fel. För att få questet ska du prata med Darhma (eller nåt sånt, det är dottern) och sedan vänta ett tag. Du kommer kunna höra folk prata om dotterns försvinnande när det hänt. Då kan du gå till Seed-Neus och få questet. Eller så kan du börja det genom att helt enkelt ta dig till Hackdirt, söder om Chorrol (håll utkik på kompassen), och börja snoka runt. Ett tips när du väl är igång är att hitta hennes dagbok, som finns i ett av rummen på ovanvåningen av innen i Hackdirt. Jag har klarat questen förut så jag vet hur man gör men inte hur man får den... ;) Citera
Garone Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Skrivet 27 Juni 2008 Hon ger dig inte gratis träning vad jag minns, man får bara lite plus i Mercantile av att klara questet. Men jag kan ha fel. För att få questet ska du prata med Darhma (eller nåt sånt, det är dottern) och sedan vänta ett tag. Du kommer kunna höra folk prata om dotterns försvinnande när det hänt. Då kan du gå till Seed-Neus och få questet. Eller så kan du börja det genom att helt enkelt ta dig till Hackdirt, söder om Chorrol (håll utkik på kompassen), och börja snoka runt. Ett tips när du väl är igång är att hitta hennes dagbok, som finns i ett av rummen på ovanvåningen av innen i Hackdirt. Jag har klarat questen förut så jag vet hur man gör men inte hur man får den... ;) Det lär du ju veta nu efter två förklaringar. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.