mr_rock Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Jag köpte Fable The Lost Chapters för några dagar sen , men problemet är att det inte funkar. När jag sätter in skivan så kommer det upp ett medelande som säger att det är fel Regions kod på min Xbox. Jag laddade ner ett stöd till vanliga Xbox spel men det funkade inte. Nån som vet vad man ska göra så det funkar? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Har du hårddisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 25 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 aa jag har 120gig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Okej, då vet jag inte. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Är ditt Xbox 360 från europa? Är skivan en PAL-version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 På Baksidan på spelet står det att det är ett NTSC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Då är det från USA eller Japan. Alltså måste du ha en konsoll från de länderna (USA eller Japan) eller en chippad konsoll från Europa. Vart köpte du spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 På Spelbutiken.se http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt....rer=pricerunner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Läs mitt förra inlägg. ----- Du kan ju ta kontakt med spelbutiken och be att få lämna tillbaka det för att det var från USA eller Japan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 har även hänt mej när jag har köpt xbox spel, lyckades lämna tillbaka dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Ska ringa till dom idag. Det är lustigt att dom säljer spel från USA i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Det är säkert bara ett slarvfel de gjort. Om du ringer kommer du nog få en PAL-version istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.