Bplay Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Okej jag vet inte ens hur man får dem :P Kan som sagt ingenting än.. men man lär sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Övrig fråga... kommer vi köra med items på? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Okej jag vet inte ens hur man får dem :P Kan som sagt ingenting än.. men man lär sig!du slår på den tills du får den! ^^Jag lovar att inte köra hårt mot dig! ^^ Kan inte vänta! pirrar i magen! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag ska köpa det med XXL imorgon ^^ Ska gå upp tidigt på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Övrig fråga... kommer vi köra med items på? ^^ Inte en aning ^^ Man får väl se. Från spel till spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Det är roligare med saker! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag lägger upp min kod imorron.. eller i övermorron.. Det är ganska säkert att jag kommer få det på tanke om när jag bokade det.. :rolleyes: Är det någon i denna tråden som har bokat det för över ett år sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag kommer nog inte vara inne på fuska.se imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag kommer nog inte vara inne på fuska.se imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 hehe :lol: har OCH SPELAR MELEE OCH ÄR OBESEGRAD MÄSTARE MEN HAR HÖRT A MAN ITE KAN WAWEDASHA :( MEN RÄKNA MED MIG IMORN SKRIVER MIN FC DÅ ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 26 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Of-topic: Snälla skriv inte med versaler. Blir bara så jobbigt att läsa då. On-topic: Ser inte ut som att min kompis hämtar sitt spel imorgon så ni lär få vänta på min kod några dagar :) Men då hinner ni bara öva mer å spöa mig sen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Jag vet inte ifall jag kommer att kunna skriva min FC imorrn eftersom jag är inte säker på att jag får SSBB alls imorron. Jag förhandsbokade på spelbutiken och idag (den 26) hade dom fått in en ny leverans av spelen och min farsa fick ett mail om att det kan ta 1-2 leveransdagar och han sa att jag kanske inte får spelet förrens på måndag, stämmer det lr? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.