Hoppa till innehåll

Super Smash Bros Brawl

Vendetta

Rekommendera inlägg

Här kan ni posta era bilder... Imorn! :P

Vad som behövs är:

Ett Wii

Super smash bros brawl

SD-kort

Guide

1. Först så behöver måste ni såklart ta en bild. När ni kör en match så står anvisningar hur man zoomar och tar kort längst ner på skärmen (Z på gamecube kontrollen för att ta kort). Fast ni måste trycka på start först! XD

2. Gå till Vault sen Album

3. välj en bild

4. klicka på send för at skicka till andra. Men för att skicka till SD-kortet måste man trycka på SD-card.

5. koppla in SD-kortet i datan och skicka in den här! ^^

Ska lägga in bilder imorn hur man gör och några jag tagit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Synd bara att jag inte har en minneskortläsare. Jag har ett extra SD-minneskort till min kamera, men kopplar in via kameran för att föra över. Och ligger där något sparat från wii så vill den inte connecta.. Men kan prova.. Se om den vill

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad som behövs är:

Ett Wii

Super smash bros brawl

SD-kort

Guide

1. Först så behöver måste ni såklart ta en bild. När ni kör en match så står anvisningar hur man zoomar och tar kort längst ner på skärmen (Z på gamecube kontrollen för att ta kort). Fast ni måste trycka på start först! XD

3. välj en bild

4. klicka på send för at skicka till andra. Men för att skicka till SD-kortet måste man trycka på SD-card.

Nummer 2-4 behövs egentligen inte för att så fort man tar ett kort så får man välja SD-kortet eller konsollen (Wii).

Jag har tagit ett par bilder nu som jag gärna skulle vilja visa för er andra :) men sedd på datorn så är bilderna i .bin format, jag har ingen aning om vad det är för nåt och konstigt nog så var VLC spelaren inställd på dom. :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad som behövs är:

Ett Wii

Super smash bros brawl

SD-kort

Guide

3. välj en bild

Nummer 2-4 behövs egentligen inte för att så fort man tar ett kort så får man välja SD-kortet eller konsollen (Wii).

Jag har tagit ett par bilder nu som jag gärna skulle vilja visa för er andra :) men sedd på datorn så är bilderna i .bin format, jag har ingen aning om vad det är för nåt och konstigt nog så var VLC spelaren inställd på dom. :S

knäppt.

Ska kolla det med mitt när jag orkar.

Inte nu för jag håller på med subsapce! XD

är på typ 35%!:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ett program som konverterar .bin-filerna till .jpg. Ska kolla efter länken...

EDIT: http://rapidshare.com/files/95587164/bin2jpg.zip.html

"Lägg filerna i mappen med .bin filerna och klicka på bin2jpgall.bat så konverteras alla."

Ska lägga upp några bilder nu.

EDIT2: 0001.zip

Redigerat av JosJuice
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för programmet JosJuice, nu kan jag börja lägga upp mina sköna bilder :D vissa är väldigt bra.

Gillar den här bilden, liknar lite Mr. Game & Watch dessutom tog jag precis efter jag aktiverade FSen. :)

post-66984-1214781747_thumb.jpg

Redigerat av Azzeus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha jag har en bild där yoshi är GIGANTISK!!! 8O 8D (men jag kan inte lägga upp den nu :( )

Hur det hela gick till vet jag inte men det jag vet är att, jag körde på classic mode, mötte Gigant Yoshi, hade Diddy och Donkey som ally och helt plötsligt plev gigant Yoshi Minst 2-3x större! 8O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha jag har en bild där yoshi är GIGANTISK!!! 8O 8D (men jag kan inte lägga upp den nu :( )

Hur det hela gick till vet jag inte men det jag vet är att, jag körde på classic mode, mötte Gigant Yoshi, hade Diddy och Donkey som ally och helt plötsligt plev gigant Yoshi Minst 2-3x större! 8O

Varför kan du inte lägga upp den nu? :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...