KuroKaktus Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 Hej. Jag har haft 1 ds i 2 år nu och har bara 2 spel. Alla andra har jag bytt in och så. Men nu är det ju så att om jag byter in 2 ds får jag köpa 1 för 7kr och då undrar jag vilket jag ska ta. Vilka spel tycker ni är roliga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 The World Ends With You! Det har inte Wi-Fi men det är sjukt roligt och man blir inte trött på det ;) Sen finns det alla dom där Mario spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 ja.. New super mario bros Super mario 64 Ds Mario kart Guitar hero on tour. dom spelen är roliga. dom kan du köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Köp phoenix wright. Lätt dem några av dem bästa spelen till ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 De två Castlevania-spelen som finns till DS är bland det bästa du kan hitta till plattformen. Fast det är ju självklart, då Castlevania är en av de bästa spelserierna som över huvud taget existerar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Mario kart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Jag har köpt ett spel nu men inget ni sa. Men tack endå. Vem vet det kanske blir mitt nästa spel som blir ditt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Så vilken köpte du? Var det Pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Har haft alla pokémon till ds. Även både D/P. Aa just det inte pokémon link har jag inte haft. Jag köpte Final Fantasy XII Revernant wings. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Mario kart :)w0rd. Särkilt i Wi-Fi läge med polarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Har haft det. Det var ju kul men sän sålde jag det för fatta inget. Men kanske köper igen eller kanske det där didi kong racing. Är det nån skilnad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 (redigerat) du kan ju spela gameboy spel, köp zelda elr den där guitar hero xD Redigerat 28 Juni 2008 av DoubleIsBack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg