Hoppa till innehåll

Varm Dator


Gäst pong218
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst pong218

Jag undrar om någon där ute vet hur jag kan kyla ner min laptop på ett smidigt sätt?

När jag spelar spel blir laptopen upp mot 65'c varm och jag kan knappt röra vid musplattan så lämna gjärna några bra tips!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jahapp... Det var ju inte så skoj, men jag ve en lösning (kanske). På Biltema lr på Jula finns det en "plata" som man kan använda för det ska va ergonomiskt och har in byggt 3 (Mmm helt rätt) fläktar som kyler ned laptop:en undifrån. Kolla på Biltemas lr Julas hemsida bara. Beställ gärna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det visste jag inte att det fans såna plattor med inbyggda fläktar för laptops. Men det låter bra.

Sen så låter det faktiskt lite lustigt att din laptop blir för varm. Kan ju vara så att dom inte har satt i tillräcklig kylning eller så är det inte tänkt att den sak användas så länge...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte om de går på laptops :P men testa att öppna den och gör en dammsugning. Min dator vart för varm och stängdes av efter ca 5 min... Gjorde en dammsugning och den vart kallare, slutade att stängas av.

Redigerat av fimpen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...