rg_fuskare Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 27 Juni 2008 Det finns redan en bild på den i serebii.net. Du har bara klippt ut den! P.S. Ja jag menade Giratina. Vet inte varför jag skrev Regigigas.
rg_fuskare Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 29 Juni 2008 Mm fast jag tror det där är mer av en utvekling än vad det är en form. Har hört att Regigigas ska få en ny form. Har inte sätt någon bild på den dock.
VanHooters Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Skrivet 29 Juni 2008 Mm fast jag tror det där är mer av en utvekling än vad det är en form. Har hört att Regigigas ska få en ny form. Har inte sätt någon bild på den dock. Shaymins nya ska inte vara en utveckling utan dens nya utséende.Ska Regigigas få en nya form, det visste inte jag.
JosJuice Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Skrivet 29 Juni 2008 Ska Regigigas få en nya form, det visste inte jag. P.S. Ja jag menade Giratina. Vet inte varför jag skrev Regigigas.
fubbis Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Skrivet 30 Juni 2008 På Serebii har jag sett att man kan fånga alla regisarna på pokemon plantinum!
Maenster Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Skrivet 30 Juni 2008 fast då måste man ha en Movie Regigegas tydligen
rg_fuskare Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 30 Juni 2008 P.S. Ja jag menade Giratina. Vet inte varför jag skrev Regigigas. Jag menar faktiskt Regigigas denna gången. Shaymins nya ska inte vara en utveckling utan dens nya utséende. såg en video där den bytte form. Såg ut som om den utvecklades.
IceZ Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Shaymins nya ska inte vara en utveckling utan dens nya utséende. såg en video där den bytte form. Såg ut som om den utvecklades. Det kanske är något nytt väder i spelet :o .(Tänkte på Castform)
Rekommendera inlägg