Maenster Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Du har inte gjort den ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Det finns redan en bild på den i serebii.net. Du har bara klippt ut den! P.S. Ja jag menade Giratina. Vet inte varför jag skrev Regigigas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Shaymin har också ny form :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Mm fast jag tror det där är mer av en utvekling än vad det är en form. Har hört att Regigigas ska få en ny form. Har inte sätt någon bild på den dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Undra hur Regigigas form ser ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Mm fast jag tror det där är mer av en utvekling än vad det är en form. Har hört att Regigigas ska få en ny form. Har inte sätt någon bild på den dock. Shaymins nya ska inte vara en utveckling utan dens nya utséende.Ska Regigigas få en nya form, det visste inte jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Ska Regigigas få en nya form, det visste inte jag. P.S. Ja jag menade Giratina. Vet inte varför jag skrev Regigigas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 På Serebii har jag sett att man kan fånga alla regisarna på pokemon plantinum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 fast då måste man ha en Movie Regigegas tydligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 P.S. Ja jag menade Giratina. Vet inte varför jag skrev Regigigas. Jag menar faktiskt Regigigas denna gången. Shaymins nya ska inte vara en utveckling utan dens nya utséende. såg en video där den bytte form. Såg ut som om den utvecklades. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Shaymins nya ska inte vara en utveckling utan dens nya utséende. såg en video där den bytte form. Såg ut som om den utvecklades. Det kanske är något nytt väder i spelet :o .(Tänkte på Castform) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Som molningt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg