TheKingOfEvil Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 ASSÅ JAG FÅR INTE IGÅNG MITT SSBB :( :( :( VAD SKA JAG GÖRA !??!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 ASSÅ JAG FÅR INTE IGÅNG MITT SSBB :( :( :( VAD SKA JAG GÖRA !??!?!?! Vad säger Wii't när du läser in skivan? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Du måste säga vad problemet är annars kan vi inte hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Du kanske har satt skivan åt fel håll! xD (det gör min kompis hela tiden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 27 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Den säger att den inte kan läsa skivan.... och skivan är åt rätt håll :P Men jag tror att det har något med chippet att göra.... för maskinen är chippad!! Men spelet är original ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Den säger att den inte kan läsa skivan.... och skivan är åt rätt håll :P Men jag tror att det har något med chippet att göra.... för maskinen är chippad!! Men spelet är original ! det KAN va problemet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Mitt wii är chippat men funkar ändå med Brawl ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 (redigerat) Jag vet problemet! Eftersom du säger att det är problem med läsningen är det Wiikey som du har. Ladda ner 1.9S uppdateringen till Wiikey här: http://www.wiikey.cn/torrent/wiikey.1.9s.pal.torrent Sen då bränner du ut iso filen till en dvd och stoppar in den i Wii'n, sen efter du har startat det så måste du antingen ha en Gamecube kontroll att trycka A på eller så kan du bara trycka på Reset på Wii konsollen hela tiden när den säger att man ska trycka A. Då ska det funka efter du uppdaterat ;D Redigerat 28 Juni 2008 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Så komplicerat.. Tur jag inte chippar ^^ för jag hade aldrig pallat allt klydd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Tack jag hade också hört talats om den där uppdateringen !!! Men jag har också hör rykten om att denhär nya updateringen till chippet inte är så stabilt... (när man har den så fungerar inte vissa av ens gammla spel) och då har vissa varit tvungna att instalera en annan uppdatering för att det ska fungera !!!... Är det sant ?? Och vilken uppdatering är det då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 du lär dig ba en sak av detta ( CHIPPA FÖR f*n ALLDRIG DIN KONSOL!!!!!!!!!)......spelen släpps ändå i sverige osv -.-...o om du vill ha en med utlädska spel..IMPOTERA EN FRÅN USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 du lär dig ba en sak av detta ( CHIPPA FÖR f*n ALLDRIG DIN KONSOL!!!!!!!!!)......spelen släpps ändå i sverige osv -.-...o om du vill ha en med utlädska spel..IMPOTERA EN FRÅN USA angående det att spelen släps i sverige ja.. men det är kanske kostnaden och för hur många spel som utökas drastigt om du chippar! Dock vågar jag inet själv ^^ hade aldrig orkat klyddet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.