TheKingOfEvil Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Tack jag hade också hört talats om den där uppdateringen !!! Men jag har också hör rykten om att denhär nya updateringen till chippet inte är så stabilt... (när man har den så fungerar inte vissa av ens gammla spel) och då har vissa varit tvungna att instalera en annan uppdatering för att det ska fungera !!!... Är det sant ?? Och vilken uppdatering är det då ?? Vet någon ?? du lär dig ba en sak av detta ( CHIPPA FÖR f*n ALLDRIG DIN KONSOL!!!!!!!!!)......spelen släpps ändå i sverige osv -.-...o om du vill ha en med utlädska spel..IMPOTERA EN FRÅN USA angående det att spelen släps i sverige ja.. men det är kanske kostnaden och för hur många spel som utökas drastigt om du chippar! Dock vågar jag inet själv ^^ hade aldrig orkat klyddet hehe ... ja du priset är lågt men spelen är många hehe :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Tack jag hade också hört talats om den där uppdateringen !!! Men jag har också hör rykten om att denhär nya updateringen till chippet inte är så stabilt... (när man har den så fungerar inte vissa av ens gammla spel) och då har vissa varit tvungna att instalera en annan uppdatering för att det ska fungera !!!... Är det sant ?? Och vilken uppdatering är det då ?? Har den själv, den är väldigt stabil, och du behöver 1.9S eftersom ingen annan uppdatering fixar det problem som du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Tack så hemskt mycke för eran hjälp ^^ Jag har uppdaterat chippet nu och allt fungerar PRIMA :D Tack Tack Tack !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Grattis :) Bra ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Va bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 4 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.