Hoppa till innehåll

Fusk Till Fuska.se!


Zorro

Rekommendera inlägg

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

har du minus poäng cyndaquil??? jag trodde ente man kunde ha det!

jag bryr mej ente om poängen jag bryr mej om hur mycket inläg och min rank...

Samma här, jag kämpar mest för att bli 5#elite gamer! Men jag ska snart köpa 250 poäng! :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Samma här, jag kämpar mest för att bli 5#elite gamer! Men jag ska snart köpa 250 poäng! :)

Själv kämpar jag för #6 Småkändis och för att arbeta bort mina Minus-poäng! :)

 

Ett riktigt "fusk" till fuska.se:

Om man har 1000 poäng på banken så får man 20 p i ränta.

om man har minus-poäng (te.x -1000 p) så kan man istället för att ta ut poängen från banken och göra så man har 0 poäng, låta p vara kvar i banken och när man har arbetat ihop dom där 1000 p som man hade i minus så kan man inkassera ränta och få extra poäng! :D

(Inte så mycket, men det första poäng-fusket för fuska.se!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ska kanske göra det igen om nån vecka/månad! jag gjorde det för 90kr nyss och om jag sa till mamma att jag ska skaffa mig ett nytt comviq kontant-kort så skulle hon bara förbjuda mig att sms:a in! så jag får väl vänta en månad ele så!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ska inte köpa poäng efter som att jag tycker att jag inte förtjänar dom men annars så vill jag ha mycket poäng då men jag tycker att när man har kommit upp i 1000 poäng så tycker jag att man har gort ett jätte bra jobb med att samla i stället för att köpa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Användar ibland farsans mobil :D

Jag gör inte det för att ha penga makt för nu har jag så mycket varningar som jag vill bli av med så jag samlar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...