BLITZFREEDOME Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Du registerar dig online. Ett tips är att göra 2, en svensk-store och en usa-store. Varför 2? Han menar LBP, Little Big Planet. Två är bra att ha för att demos kommer tidigare på US-storen (Kanske ibland bara?) Little Big Planet = InTech Men har du "internetkablar", för det behöver du för att vara online, typ. Och för att skaffa demos... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 En internetkabel följer med ps3an, men man behöver lediga platser i modemet om du har det- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 En internetkabel följer med ps3an, men man behöver lediga platser i modemet om du har det- Jup det har jag, som tur. Men hur många ¨stores¨ kan man göra? Jag tänker göra en Svensk store, en USA - store och en Japansk store :lol: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 En internetkabel följer med ps3an, men man behöver lediga platser i modemet om du har det- Jup det har jag, som tur. Men hur många ¨stores¨ kan man göra? Jag tänker göra en Svensk store, en USA - store och en Japansk store :lol: . Man kan göra väldigt många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.