Hoppa till innehåll

Fick Inte Guitar Hero: Aerosmith Trots Tidig Förhandsbokning


wilmerx.tk
 Dela

Rekommendera inlägg

I måndags förhandsbokade jag ett exemplar av Guitar Hero: Aerosmith inkl. gitarr till PS3. Jag längtade spänt och när det nu äntligen är fredag får jag inget? Vad är felet?

 

Tur nog beställde jag ett exemplar till PS2 också, men, vill ju ha det till PS3. Så, skulle vara väldigt tacksam om någon visste vad felet är och vad det kan bero på.

 

Om någon vill veta bor jag i lägenhet, om det har någon betydelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

några frågor

var bestälde du de från?

använde du postförskåt eller kreditkort?

 

Jag beställde det på CDON.

Får räkningen hemskickad.

 

 

Lugn bara, det kommer.

Förväntar mig att få det på måndag.

 

Ska du ha två stycke? En till ps2 och en till ps3?

Ja, nämnde det i första inlägget.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förhandsbokade "Battlefield: Bad Company GOLD EDITION" från CDON.com, och det är 99% chans att man ska få sitt spel en dag innan releasedag. Men jag fick den PÅ releasedagen, alltså den ynkliga 1%-chansen! :P

Sen så när jag fick den (på releasedagen) var fodralet buckligt (fraktskada), och eftersom det var en special-utgåva så var det ett specialfodral, så jag var tvungen att skicka tillbaka hela spela (inklusive skiva & innehåll)... VÄLDIGT tråkigt :( Då kunde man ju inte spela det när man fick det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag förhandsbokade "Battlefield: Bad Company GOLD EDITION" från CDON.com, och det är 99% chans att man ska få sitt spel en dag innan releasedag. Men jag fick den PÅ releasedagen, alltså den ynkliga 1%-chansen! :P

Sen så när jag fick den (på releasedagen) var fodralet buckligt (fraktskada), och eftersom det var en special-utgåva så var det ett specialfodral, så jag var tvungen att skicka tillbaka hela spela (inklusive skiva & innehåll)... VÄLDIGT tråkigt :( Då kunde man ju inte spela det när man fick det!

Konstigt då att jag inte fick Guitar Hero: Aerosmith överhuvudtaget på realesedagen. Två dagar sedan nu, förväntar mig det på måndag.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men det är inte så konstigt att du inte fått det nu. Release var på en fredag. Då måste de ha skickat det senast torsdag för att de ska komma fram. och det kan de ha gjort men om posten behandlade det på fredagen så får du det först på måndag eftersom de inte jobbar lördag och söndag.

 

Se om du har turen med dig imorgon!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...