KuroKaktus Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Hej nu har jag börjat spela ds igen och undrar hur jag får igång wifi utan usb saken man sätter i i datorn. Alltså man ska ju kunna ha den på raoutern (stavning) och då undrar jag hur man gör.? Så om nån vet allt man ska fylla i är jag mycket tacksam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 (redigerat) Oj förlåt. Visste inte att det heter wifi till DS. Redigerat 30 Juni 2008 av Duali Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Det kan ju inte vara fel forum det har ju med ds att göra. Hur gör jag? Snälla hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Vilket spel använder du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 KAnske Diamond (Gisning) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Varför läser ingen Manualen ? Där har du alla svar <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Finns det en manual? Men den är någ borta. Men jag använder mph (metroid prime hunters). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 metriod prime hunters tar du på multipalyer sen väljer du ett nätverk sen söker du spel om inte detta förklarade bra (det gjorde det nog inte) så kan du få en långa guide via pm... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Jag tar gärna ett i pm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg