Sidney Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Tjo! Är det någon här som vet på ett ungefär när GH4 ska komma ut´? ni vet det där som ska ha mick, gitarr och trummor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Tjo! Är det någon här som vet på ett ungefär när GH4 ska komma ut´? ni vet det där som ska ha mick, gitarr och trummor. Rock band skall ju ha alla, Men vet ej hur det funkar med mick, Fast Gh4 Släpps i höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Guitar Hero: World Tour, alltså, bara för att tydliggöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Det släpps i höst lagom till jul! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Skulle det inte komma ett GH med metallica? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Skulle det inte komma ett GH med metallica? Inte vad jag vet (fast det vore grymt), men Guitar Hero: Aerosmith, däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 28 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Gh spelen som ska komma/släppas är: Gh1 Gh2 Gh: Rock the 80s Gh3 Gh: Aerosmith Gh: Metallica Gh4: World Tour Nice. Om inte Gh4 kostar merän typ 1500 :- kommer jag nog köpa det. Om det blir billigare att köpa spelet och trummorna löst istället för hela paketet köper jag det så. PS. Vet någon om Gh3 gitarren kommer funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Gh spelen som ska komma/släppas är: Gh1 Gh2 Gh: Rock the 80s Gh3 Gh: Aerosmith Gh: Metallica Gh4: World Tour Nice. Om inte Gh4 kostar merän typ 1500 :- kommer jag nog köpa det. Om det blir billigare att köpa spelet och trummorna löst istället för hela paketet köper jag det så. PS. Vet någon om Gh3 gitarren kommer funka? Det borde ju funka med GH 3 gitarren. Men kommer GH Metallica släpas före World Tour? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 De har inte satt någon releasedatum på Metallica. De säger bara att det kommer släppas senast i det första kvartalet 2009. Så man får alltid hoppas på iår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Hoppas mer på att GH: World Tour släps iår. Ska lätt köpa det när det kommer. Det blir troligen en förhandsbokning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Gh spelen som ska komma/släppas är: Gh1 Gh2 Gh: Rock the 80s Gh3 Gh: Aerosmith Gh: Metallica Gh4: World Tour Nice. Om inte Gh4 kostar merän typ 1500 :- kommer jag nog köpa det. Om det blir billigare att köpa spelet och trummorna löst istället för hela paketet köper jag det så. PS. Vet någon om Gh3 gitarren kommer funka? Jag tror nog det kommer kosta mer än 1500:-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Man kan ju hoppas att det blir så billigt. Rock Band kommer ju kosta 2000:- i Sverige. Jag har hört att det bara kostar runt tusenlappen i USA. Därför kan man ju tro att Gh4 blir billigare än 2000:- i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.