mariowii Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Jag e på 50% och r hos den där tabbu ( en blå kille) . SPOILER SPOILER SPOLIER SPOLIER Han tar ju ihjäl MH och ganondorf och ganaondorf har i hjäl bowser O.O hur ska detta sluta? alla är döda ( eller statyer) utom tabuu vad ska nu hädna!? kan knappt bärga mig för att see vad s om händer o.o men de ska ja göra senare i dag =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Jag har inte kört Subspace Emissary så mycket, har klarat 34% på 4 timmar. Jag har mest försökt att få alla karaktärer.Det är ju på subspace emmissary man får nästan alla karaktärer XDNu har jag klarat tabbu och vet inte vad man ska göra sen. Det kommer inte upp någon ny bana. Någon som vet vad man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swelilleman Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 du ska leta efter hemligheter på olika banor, för att låsa upp toon link och star wholf, google det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariowii Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 ja gör detta adventure mode......någon som et vad man ska göra? vi har klarat typ alla bossar men nu på kartan blinkar det 4 bowser skallar röda eller såå.. vast mitt ute i luften alltså inte i nåt rum vad ska vi göra ? =S ( Cross jag kan köra lite senare med dig =D ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Jag har 90% och har spelat i 10 timmar. Har också startat ny sparfil nu, minns inte procent och tid på den, med jag minns att jag precis fick Diddy Kong (har alltså inte kommit långt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Jag har 95% efter cirka 8 timmar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 du ska leta efter hemligheter på olika banor, för att låsa upp toon link och star wholf, google detHehe jag har redan vunnit toon link och wolf på classic och boss battle. Är det någon mer man kan vinna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 8x på 12-13 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 du ska leta efter hemligheter på olika banor, för att låsa upp toon link och star wholf, google detHehe jag har redan vunnit toon link och wolf på classic och boss battle. Är det någon mer man kan vinna? Jigglypuff ( Banan The Swamp i Subspace Emissary efter att du har klarat sista bossen eller klara 20 events och Subspace Emissary eller spela 350 Brawls (är inte säker på att det är 350 )). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datachips Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Typ... 87% Jag har alla gubbar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) Igår klarade jag SSE på 7 h på normal och har nu 91 % (låst upp wolf o T. Link) nu försöker jag få trofeér på bosserna. Det går faktiskt, allt man behöver göra är att få ner bossens hp så pass mycket att nästa slag får den att dö därefter väntar man bara tills ett såntdär Trophy Stand kommer och kastar den på bossen :) Redigerat 1 Juli 2008 av Azzeus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Igår klarade jag SSE på 7 h på normal och har nu 91 % (låst upp wolf o T. Link) nu försöker jag få trofeér på bosserna. Det går faktiskt, allt man behöver göra är att få ner bossens hp så pass mycket att nästa slag får den att dö därefter väntar man bara tills ett såntdär Trophy Stand kommer och kastar den på bossen :) Smart, det ska jag göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.