Hoppa till innehåll

Subspace Emissary (ssbb)

hyldran0

Rekommendera inlägg

Igår klarade jag SSE på 7 h på normal och har nu 91 % (låst upp wolf o T. Link) nu försöker jag få trofeér på bosserna.

Det går faktiskt, allt man behöver göra är att få ner bossens hp så pass mycket att nästa slag får den att dö därefter väntar man bara tills ett såntdär Trophy Stand kommer och kastar den på bossen :)

Smart, det ska jag göra.

Något som hjälper ifall det tar för lång tid för att ett trophy stand ska komma är att sätta fast klistermärken på gubbarna som ökar Trophy Stands. De klistermärken kan va rätt svåra att få tag på, har bara en själv som ökade med +21 fast det funkar. :)

Har

Galleom, Petey Piranha, Rayquaza, Duon ska försöka med Ridley (båda formerna) och sen Tabuu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

du ska leta efter hemligheter på olika banor, för att låsa upp toon link och star wholf, google det

Hehe jag har redan vunnit toon link och wolf på classic och boss battle. Är det någon mer man kan vinna?

Jigglypuff

(

Banan The Swamp

i Subspace Emissary efter att du

har klarat sista bossen

eller

klara 20 events och Subspace Emissary

eller

spela 350 Brawls

(är inte säker på att det är

350

)).

Tack för hjälpen ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...