lego123 Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 hur får man eon ticket? hur får man aurora ticket? hur får man mystery ticket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 farpå event eller hackar, man kan få eon ticket i emerald utan hacks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Numera kan man bara använda Ar för att få dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Hur får man eon ticket då? i emerald du sa att det gick utan hacks (DonaldDuck altså) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Det går,om du känner en kompis som har ett spel med Eon Ticket.Mixa Records och sen kan du också åka dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 ok men alla mina polare som har pokemon kör bara dimond och pearl men om jag skaffar sån där grejsemojs som gör att man kan byta och slåss mixa trådlöst till gameboy advance sp borde det väll gå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Det går bara med GBA spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Så om man kan skaffa eon ticket utan hack hur gör man då kontakta min msn då toskogman@hotmail.com snälla jag kör emerald :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Så om man kan skaffa eon ticket utan hack hur gör man då kontakta min msn då toskogman@hotmail.com snälla jag kör emerald :)man måste gå på en event Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg