Gäst GNR Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Vad är det för format på filerna du har lagt upp då? Vet inte men det står att filmen är failed.. :o att klockan vissas är nog för den håller på att uppladdar den :) det vissas väll alltid en klocka ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Vad är det för format på filerna du har lagt upp då? Vet inte men det står att filmen är failed.. :o att klockan vissas är nog för den håller på att uppladdar den :) det vissas väll alltid en klocka ? Men asså. det står att den är Failed + att det har typ gått 2-3 veckor sen jag la upp den ! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Vad är det för format på filerna du har lagt upp då? Vet inte men det står att filmen är failed.. :o att klockan vissas är nog för den håller på att uppladdar den :) det vissas väll alltid en klocka ? Men asså. det står att den är Failed + att det har typ gått 2-3 veckor sen jag la upp den ! :o lol! fattar du inte att det är ngt fel med den då? xD förlåt om jag va taskig men endå :) fel format kanske? det går inte iaf ladda up 3gp format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.