Gäst InTech Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 jag har nog tänkt köpa en psp. Så vad är det bra med psp, och det dåliga? Finns det något bra spel, vilket/vilken`? Jag tänker köpa det för den största anledningen att jag har en ps3, och det verkar bra med en psp då xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Jag tycker psp suger. Det är ingen känsla tyckte jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 är du den riktiga jacob eller den falska xD?. Aja, men finns det tex hörlurarutag så man kan lyssna på musik? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Jag är den riktiga Jacob. Och jag tycker psp suger. Men det är ju min åsikt. Men du kan ju skaffa ds det äger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 DS, nej tack. Psp eller inget ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Tvärt om liksom. Men det är ju smaken på spel och sånt men ds FTW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 (redigerat) Har du någon bild/länk på det du har tänkt köpa? Eller du kanske inte har hittat någon? Redigerat 29 Juni 2008 av DarkNeon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Nja.. vet inte riktigt.. Har bara spelat det en gång.. men joysticken är obekväm att köra med.. det beror på priset.. om den kostar typ 2-3000 så rekomenderar jag den inte..! Men det är ju bra om man kan bära med sig den och spela tex: på semestern :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 (redigerat) Köp det!God Of War,Tekken,Gta och Need for speed är bra spel.Sen finns ju LocoRoco,ser löjligt ut men det är roligt. Redigerat 29 Juni 2008 av HolyHunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 http://www.webhallen.com/prod.php?id=78960&ref=Prisjakt den är ju inte jättedyr. Men slim, vad är det som är bättre med den? Hur liten är den igentligen om man jämnför den med en vanlig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kazekami Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 när man ser på den är det inte någon skillnad förutom knapparna som sticker ut mer än på den gammla. men den riktiga skillnaden är när du spelar då är det helt annorlunda.. @jacob_96: lol för dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 ok.. Men jag har läst många kommentarer att man ska ha "skydd" på skärmen. vart kan man hitta det :)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg