laynus Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 hej jag har nyligen bytt mitt vista mot xp på min Hp Pavilion a6110, men jag behöver drivrutiner till mitt trådlösa nätvärks kort jag skulle behöva länk till en sån drivrutin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Du behöver först veta vilket företag som har tillverkat ditt nätverkskort. Sen får du gå ut på deras hemsida och leta upp det. Men har du tur så kan Microsoft update hitta en uppdatering till det. Det har jag åkt ut för ibland att Microsoft update har hittat en uppdatering till mit nätverkskort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 29 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 för det första jag kan ej komma in på internet och för det andra windows update kräver internet uppkopling Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Läste jag verkligen ditt inlägg ordentligt. Vad jag vet så var jag iaf inte trött när jag skrev mitt svar. Men ändå så tänkte jag inte på att du inte hade någon internetuppkoppling... Men, men, har du kollat vad det heter då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 fick du inte med en cd med drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 nej det är det som är problemet men min pappa köpte ett usb nätvärk till mej så jag kan koppla upp mej på routern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 nej det är det som är problemet men min pappa köpte ett usb nätvärk till mej så jag kan koppla upp mej på routern hur kommer du in på internet nu då? ifall du har en annan dator som har internet kan du försöka ladda ner därifrån och lägga filerna i en usb och installera i din dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Jag har precis samma problem.. men kontakta operatören, det gjorde jag och de fungerar utmärkt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 3 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 nej det är det som är problemet men min pappa köpte ett usb nätvärk till mej så jag kan koppla upp mej på routern hur kommer du in på internet nu då? ifall du har en annan dator som har internet kan du försöka ladda ner därifrån och lägga filerna i en usb och installera i din dator. jag lånade min pappas bärbara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 kan ngn hjälp mig då? jag har 2 routar eller hur det stavas och tappat bort CD:n till installationsgrejen så dom funkar pch kommer inte så värst mkt längre. kan man få den att funkar utan dom 2 skivorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.