Maikkz Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Skrivet 29 Juni 2008 Hur får jag koden att simsana ska må bra ( att alla hungrig,ungänge,kul,blåsaenergi) ska stiga ? förut andvände jag maxmotives men nu fungerar den inte mer :(
JonteFire2 Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Skrivet 29 Juni 2008 Varför funka det inte? bara så du vet så funkar det inte på grundspelet .......och det första tror jag.. Men iallafall.. Du kan ju använda boolProp testingCheatsEnabled true.. med det fusket kan du höja eller sänka mätarna med musen.. men det funkar inte på grundspelet tror jag
Maikkz Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 30 Juni 2008 Jag har nog sims 2 men boolprop koden kan förstöra en del av datan så ..
Maikkz Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Ario skrev så häran på ett annat ilägg om boolprop koden OBS. Detta fusk kan göra att datorn kraschar för en del.
JonteFire2 Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Skrivet 2 Juli 2008 jo just det.. Min data kraschade av det fusket tror jag.. och det gjorde så att jag inte kunde spela på Skönköping ett tag men nu kan jag det :medieval: :kung: :cool:
Bplay Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Skrivet 2 Juli 2008 Men det är ju bara en del av spelet som krashar. Du förstör ju inte datorn. Installera om speletbara
Rekommendera inlägg