tzarenc Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Vad fasiken har du skrivit? Ville i alla fall veta. Men hallå eller? När började tjejer gilla tekken, bilspel och allt annat som hon sa att hon inte gillade precis mycket? Jag säger så här: PSP är för killar som gillar skjuta spel då PSP är för "äldre" killar/tjejer som gillar det. NDS (Nintendo DS) har ett större spel utbjud (ganska mycket mera en PSP, just nu så har 2434 spel kommit ut om i värden), det vill säg att det finns nya spel för även tjejer i våran ålder(jag är skälv 12 år). Jag köpte ett PSP för jag hade tröttnat på spelen(varvat alla som var kul) så jag införskaffade mig ett PSP. Fast jag nördade ju på mitt DS i drygt 1år.... Jag hoppas att detta "lilla" inlägg hjälper dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessiyoo Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Hehe! Jag tror nog att det inte är så smart att slösa pengar på en psp om man gillar Super Mario och simulationsspel. Visst finns det The sims 2 på psp, men det finns även på Ds- vilket "jag tycker" är roligare där. Själv e jag konstig eftersom jag älskar GTA, tekken och alla action spel. Jag tycker att du verkligen ska köpa en Nitendo Ds... PS. Du kan alltid köpa en rosa Ds- Sj har jag en rosa Psp... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Loco Roco är jävligt kul, kan se lite barnsligt ut men tveka inte att köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 jag har aldrigt fattat det. vad gör man på LocoRoco? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finnur Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 the simpsons game kanske, jag har det och min syster tycker om det eller nogåt sims pets eller sims 2 ganska bra spel B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 jag har aldrigt fattat det. vad gör man på LocoRoco?Har inte spelet själv, men man ska typ äta frukter för att bli så stor som möjligt och klara av banor. Kanske inte låter så kul men det är verkligen asroligt. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Locoroco är kul bara lite lätt och kort.Men om du vill ha mario spel så säger jag som några andra har sagt Ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst little_eye Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 The simpson game funkar grymt bra till båda könen... även daxter... sen vet jag inte... men pröva dom om du köper ett psp :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fanofaik Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 me and my katamari verkar hur coolt som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Men man kan faktiskt spela Mario och sånt på Psp också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Ja men det laggar som i en gris hjärna under en matte lektion :( <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Ja men det laggar som i en gris hjärna under en matte lektion :( <_< Okej? Men Homers Rin (GB och GBC) och UO gpSP Kai (GBA), funkar jätte fint, Särskilt UO. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg