Moldorm Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Gillar man klassiska spel som Super Mario Bros. ska man skaffa ett PSP på grund av alla emulatorer det finns till det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Precis, det är bättre att köpa ett psp med rätt version så att man kan spela klassiska spel och även relativt nya spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 The sims 2 djurliv är ett tjej spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papaya Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Hej! Jag vet ett spel som är lite tjejigt, eller ja, jag själv har ju det iallafall.. Och jag tror det är mest tjejer som spelar det också, men det heter Locoroco. :) Hört talas om det kanske? Det är JÄTTEROLIGT, man tröttnar typ aldrig på det, och det är jättegullig grafik, och roliga låtar. Gå in på locoroco.com om du vill veta mer :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmileAndCry Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 Jag är tjej, älskar att spela GTA, WoW, ALLT.. Men har ingen aning om det finns "tjejspel " till psp >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 The sims 2 djurliv är ett tjej spel! + Ett lagg/bugg spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 13 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2009 The sims 2 djurliv är ett tjej spel! + Ett lagg/bugg spel. Så sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg