steemox Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 jag har nåt problem med Firefox 3, det krashar HELA tiden. Sen får jag starta ny session eller återställa den. vad kan de bero på? hur ska ja fixa det? ( jag har Windows Vista Hom Premium ) - om de ligger nåt i de. ||| Under tiden jag skrev detta meddelande så krashade Firefix 2 gånger. ||| _______________________________________________________________ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Mitt kraschar också, precis när det startar. Men jag kom runt det genom att använda felsäkert läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Mitt kraschar också lite då och då. Inte så ofta att jag blir irriterad, som tur är. Som alla vet så släppte de ju FF3 innan det var klart. Så de kommer att släppa FF 3.1 med dom nya fukntionerna som de hade tänk att inkludera med FF3. Så har vi tur kanske den här roliga buggen att försvinna med FF 3.1. Jag har iaf skickat buggreport varje gång FF3 har kraschat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.