Postalfreak Skrivet 4 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Du hade tatt med dem bra banden :P Men du hade glömt Deicide! Sen så spelar inte Slipknot Death eller Grind Core. Fuck, jag hade glömt deicide :P trodde jag tog med dom :P. Nej jag vet, tydligen är slipknot NU metal. Men jag vill hälst ränka in dom i death metal med tanke på deras senaste låt: All hope is gone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Du hade tatt med dem bra banden :P Men du hade glömt Deicide! Sen så spelar inte Slipknot Death eller Grind Core. Fuck, jag hade glömt deicide :P trodde jag tog med dom :P. Nej jag vet, tydligen är slipknot NU metal. Men jag vill hälst ränka in dom i death metal med tanke på deras senaste låt: All hope is gone. Den var väl iaf långt från death metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 All Hope Is Gone ligger mer mot Death hållet än deras tidigare låtar, Men det är fortfarande ingen death så det passar inte riktigt in. Och hur i h*lvete kunde du glömma Autopsy? Entombed har jag inte laggt märke till på listan heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Varför är man fikus för man tycker att man inte kan lyssna på skiten :o ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Du hade tatt med dem bra banden :P Men du hade glömt Deicide! Sen så spelar inte Slipknot Death eller Grind Core. Deicide låter som Cannibal Corpse, men sämre. Då låter de väll inte lika? ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Du hade tatt med dem bra banden :P Men du hade glömt Deicide! Sen så spelar inte Slipknot Death eller Grind Core. Deicide låter som Cannibal Corpse, men sämre. Då låter de väll inte lika? ;P Inte helt lika, såklart. Men närapå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Varför är man fikus för man tycker att man inte kan lyssna på skiten :o ?Vet inte, men jag skulle tippa på att han menar att man är mesig om man inte lyssnar på det.... Skojja bara, jag vet inte, han skojjar väl bara. O.B.S: Lyssnar, och kommer alldrig att lyssna på Death Metal. 80- tals hårdrock ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst bilking Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 När du säger 80 talets hårdrock så menar du väl Glam Metal? Mötley crue är bra, men resten är ren skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Cradle of filth? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Du glömde, The project Hate MCMXCIX, :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Du glömde, The project Hate MCMXCIX, :D Det är inte ens ett äkta DM band. ( Industriell-DM ) Och du har väl bara hört en låt av dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Det jag älskar allra mest är death metal! Och jag hatar folk som säger att det är skit! Jag säger bara: försök själva dra några blastbeats eller growla som Chris Barnes era fikusar! Till er som älskar Deathmetal: FUCKING LOVE U :P Jag har lyssnat på Death metal ett bra tag här är några band jag rekomenderar( alla är inte death metal vissa är deathcore och goregrind/grind core): Calm (gratis album på www.calmswe.com) Cannibal Corpse Circle of Dead Children Torsofuck Last Days of Humanity Waking the Cadaver Gutted with Broken Glass Wecamewithbrokenteeth Insision Impending Doom Job For a Cowboy Slipknot Nasum Suicide Silence Iniquity Disgorge Cryptopsy Grave Nile Hate Eternal Gorgasm Dying Fetus DR.ACULA Darkness Dynamite Despised Icon Dimmu Borgir Brutal Truth Arch Enemy Cradle of Filth In Flames (är melodic death metal så säg inte att jag har fel!) Meshuggah Whitechapel Torture Killer Six feet Under Lamb of God Sepultura The Berzerker Origin At The Gates The Devil Wears Prada. Lyssna på några om dom och njut! btw mina högsta favoriter bland dessa är: Cannibal Corpse, Calm, Cryptopsy och Waking the cadaver! Jag älskar även KoRn skit mycket´! enda coola där.http://youtube.com/watch?v=U5YEqmIIdj8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.