ErnstVampire Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Skrivet 30 Juni 2008 Hej allihopa, när man har vunnit in boss battle var hittar man det på menyn? Citera
ErnstVampire Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 30 Juni 2008 Man hittar det på solo --> stadium.TACK!!!! :D Citera
Duali Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Skrivet 30 Juni 2008 Man hittar det på solo --> stadium.TACK!!!! :D Varsågod. Om du klarar boss battle med fox så vinner du wolf Citera
ErnstVampire Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 30 Juni 2008 Tack IGEN!!!!!!!!! :D:D ;) Citera
NintendoGuy Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Man hittar det på solo --> stadium. TACK!!!! :D Varsågod. Om du klarar boss battle med fox så vinner du wolf Rättning: Om du klarar de med fox ELLER falco Citera
Duali Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Man hittar det på solo --> stadium. TACK!!!! :D Varsågod. Om du klarar boss battle med fox så vinner du wolf Rättning: Om du klarar de med fox ELLER falco Jaja Citera
0014 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Nån som klarat Boss Battle på Intense än? :) Jag o en polare kom till Tabuu, men där blir man ägd direkt :S Citera
Azzeus Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Intense?! :o det är ju omöjligt, man lär ju bli utslagen direkt så fort tabuu slår än. Jag har bara klarat Boss Battle på Easy men ska köra normal o sen hard :P just nu samlar jag på mig trofeér av fienderna i SSE. Citera
0014 Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Skrivet 2 Juli 2008 Kör Rock Smash (Sida + B) med Charizard så dör bossarna som bara den :) Fick den där pokalen när man klarade Boss battle på Intense nyss Citera
NintendoGuy Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Skrivet 2 Juli 2008 Har bara klarat boss battle på easy. Har inte testat på normal än men jag klarar det nog hur lätt som helst. Citera
Duali Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Skrivet 2 Juli 2008 Har bara klarat boss battle på easy. Har inte testat på normal än men jag klarar det nog hur lätt som helst.Ja samma här. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.